Společnost British American Tobacco se rozhodla pro rozsáhlou modernizaci svých prodejních míst v rámci projektu Gro Maxim. Cílem bylo sjednotit design stojanů na všech pobočkách, zvýšit jejich kapacitu a zároveň vytvořit větší prostor pro propagaci produktů.
Námi navržené řešení sjednotilo vzhled prodejen pomocí čtyřpatrových stojanů s kapacitou více než 700 cigaretových krabiček. Do stojanů je navíc možné efektivně integrovat různé typy produktů jako jsou e-cigarety nebo žvýkací tabák.
Současně je na povrchu stojanů více reklamních ploch – pomocí variabilního systému je možné reklamy umístit jak na jejich vnějšek, tak na vnitřek, a to formou kapes, potištěných rolet nebo LCD monitorů.
Výrobu 375 kusů stojanů jsme zvládli za čtyři týdny. Během dalších 4 týdnu jsme pomocí dvou servisních týmu instalovali stojany na více než 250 poboček po celé České republice.
Zpětná vazba od společnosti British American Tobacco i prodejců je pozitivní. Přínos stojanů se projevuje zejména v lepší viditelnosti produktů, možnosti širší nabídky a sjednoceném vzhledu všech prodejen.
Počet vyrobených stojanů | Celková doba realizace | Počet vybavených poboček |
---|---|---|
375 ks | 2 měsíce | více než 250 |