Nera Displays

Nové stojany sjednocují vzhled prodejen a zvyšují kapacitu prodeje tabákových výrobků

Společnost British American Tobacco se rozhodla pro rozsáhlou modernizaci svých prodejních míst v rámci projektu Gro Maxim. Cílem bylo sjednotit design stojanů na všech pobočkách, zvýšit jejich kapacitu a zároveň vytvořit větší prostor pro propagaci produktů.

Námi navržené řešení sjednotilo vzhled prodejen pomocí čtyřpatrových stojanů s kapacitou více než 700 cigaretových krabiček. Do stojanů je navíc možné efektivně integrovat různé typy produktů jako jsou e-cigarety nebo žvýkací tabák. 

Současně je na povrchu stojanů více reklamních ploch – pomocí variabilního systému je možné reklamy umístit jak na jejich vnějšek, tak na vnitřek, a to formou kapes, potištěných rolet nebo LCD monitorů.

Výrobu 375 kusů stojanů jsme zvládli za čtyři týdny. Během dalších 4 týdnu jsme pomocí dvou servisních týmu instalovali stojany na více než 250 poboček po celé České republice. 

Zpětná vazba od společnosti British American Tobacco i prodejců je pozitivní. Přínos stojanů se projevuje zejména v lepší viditelnosti produktů, možnosti širší nabídky a sjednoceném vzhledu všech prodejen.

Počet vyrobených stojanůCelková doba realizacePočet vybavených poboček
375 ks2 měsícevíce než 250

Poptávka

Řešení na míru

Případové studie