Referent/ka Odbytu
Co bude Vaším úkolem
- Logistické vedení obchodních zakázek
- Fakturace – vystavování, odesílání a účetní realizace faktur
- Koordinace průběhu zakázky mezi obchodem a výrobou
- Zpracování a kontrola náležitostí skladových dokladů typu výdejka ze skladu
- Objednávky externích logistických služeb
- Spolupráce při inventarizacích
Co požadujeme
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Práce v ERP HELIOS ( důkladné zaškolení samozřejmostí )
- Práce s PC ( Excel / Word / Outlook )
- Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- Aktivní přístup k zadaným úkolům
- Anglický nebo Německý jazyk na pasivní úrovni ( stupeň A2 )
Co nabízíme
- Hlavní pracovní poměr – 40-ti hodinový týdenní úvazek, zkrácený k diskusi
- Prostředí prosperující středně velké rodinné firmy s tradicí
- Přátelský kolektiv který táhne za jeden provaz a hraje fair-play
- Kulturní pracovní prostředí a současně úzký kontakt se strojní výrobou
- Dobrou dopravní dostupnost MHD Brno
- Parkoviště pro zaměstnance
- Kvalitní stravování přímo ve firmě
Co nenabízíme
- Jednotvárnou a nudnou práci
- Open space neosobní kanceláře
- Prostředí nadnárodní korporace, kde jsou procesy dané zahraniční centrálou
- Nadřízeného manažera v kravatě bez pochopení
Pozice je vhodná i pro absolventky / absolventy SŠ/VŠ se zájmem o naše produkty.
V případě Vašeho zájmu nás prosím kontaktujte na email adrese : matousek@neradisplays.cz
* * * * *