Referent/ka Odbytu

Co bude Vaším úkolem

  • Logistické vedení obchodních zakázek
  • Fakturace – vystavování, odesílání a účetní realizace faktur
  • Koordinace průběhu zakázky mezi obchodem a výrobou
  • Zpracování a kontrola náležitostí skladových dokladů typu výdejka ze skladu
  • Objednávky externích logistických služeb
  • Spolupráce při inventarizacích

Co požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Práce v ERP HELIOS ( důkladné zaškolení samozřejmostí )
  • Práce s PC ( Excel / Word / Outlook )
  • Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům
  • Anglický nebo Německý jazyk na pasivní úrovni ( stupeň A2 )

Co nabízíme

  • Hlavní pracovní poměr – 40-ti hodinový týdenní úvazek, zkrácený k diskusi
  • Prostředí prosperující středně velké rodinné firmy s tradicí
  • Přátelský kolektiv který táhne za jeden provaz a hraje fair-play
  • Kulturní pracovní prostředí a současně úzký kontakt se strojní výrobou
  • Dobrou dopravní dostupnost MHD Brno
  • Parkoviště pro zaměstnance
  • Kvalitní stravování přímo ve firmě

Co nenabízíme

  • Jednotvárnou a nudnou práci
  • Open space neosobní kanceláře
  • Prostředí nadnárodní korporace, kde jsou procesy dané zahraniční centrálou
  • Nadřízeného manažera v kravatě bez pochopení

Pozice je vhodná i pro absolventky / absolventy SŠ/VŠ se zájmem o naše produkty.

V  případě Vašeho zájmu nás prosím kontaktujte na email adrese : matousek@neradisplays.cz

* * * * * 

Zpět na další pozice