Obchodní referentka / Obchodní referent

Pracovní náplň

  • Zpracování a vedení obchodních zakázek v ERP HELIOS ( zaškolení je samozřejmostí )
  • Denní komunikace s našimi obchodními manažery a výrobním oddělením
  • Denní komunikace se stávajícími zákazníky, především  v oblastech :
    • Zpracování poptávek ve spolupráci s kolegou – obchodním manažerem
    • Termíny dodávek a instalací
    • Předávání dotazů zákazníka směrem na technické oddělení
    • Zajišťování technických podkladů od zákazníka

Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
  • Německý jazyk minimálně na úrovni B1
  • Práce s PC ( Excel / Word / Outlook )
  • Po zaučení práce v ERP HELIOS ORANGE
  • Aktivní přístup k zadaným úkolům

Nabízíme

  • HPP s flexibilní pracovní dobou 40 hodin týdně s fix time 09:00-15:00 ( snížený týdenní úvazek k diskusi )
  • Prostředí exportní prosperující středně velké rodinné firmy s tradicí
  • Přátelský kolektiv který táhne za jeden provaz a hraje fair-play
  • Kulturní pracovní prostředí a současně kontakt se strojní výrobou
  • Dobrou dopravní dostupnost MHD Brno
  • Parkoviště pro zaměstnance
  • Kvalitní stravování přímo ve firmě, 100% příspěvek zaměstnavatele na plnohodnotný oběd

Životopisy posílejte na email : zdrazil.tomas@neradisplays.cz

* * * * *

Zpět na další pozice